Започнете да градите с нас, върху стабилни основи за да избегнeте в последствие: увеличени постоянни разходи, текучество на персонала, слаби продажби и загуба на клиенти.
Правилната концепция и точното планиране, имат ключова роля за изграждане и функциониране на едно заведение или бизнес. Те са в състояние да издигнат или сринат всяко желано бизнес начинание и оказват влияние върху продажбите, удовлетвореността на клиентите и приходите.
Нашите услуги включват още:
Технология и оборудване на кухни и ресторанти
Изготвяне на менюта, работни карти и винени листи
Управление на онлайн репутация
Маркетинг и продажби
ПР и реклама
Организиране на събития
Интериорен дизайн
Графичен дизайн
Система за управление на стандарти
Бюджетиране
Финансово консултиране
Софтуер и IT решения
Човешки ресурси
Понякога сте толкова фокусирани в решаване на текущите проблеми, че пропускате нещо важно!
или
Имате нужда от друга гледна точка за да вземете важно решение!
Ние ще ви помогнем!
Извършваме одит на функциониращи заведения за хранене и развлечение, предоставяме консултантски услуги за отстраняване на констатираните нередности.
Ще работим с Вас за гарантиране на висок стандарт на обслужване, проследяемост на работните процеси и подобряване на финансовите резултати.
Консултацията с експерт в ресторантьорството е препоръчителна на всеки етап от живота на една инвестиция, независимо дали имате опитен мениджър или все още не. Ще получите независима и обективна оценка за състоянието на вашият бизнес и препоръки за отстраняване на нередностите. Решението как да постъпите, взимате Вие!
Желаните резултати няма да закъснеят.
Цени:
Цена за човекочас консултант от 9 до 18ч. – изпратете запитване
Цена за човекочас консултант след 18ч. и в почивни дни
За посещения и консултация извън тереторията на гр. Бургас – транспортните разходи са за сметка на консултирания обект
Питате ли се:
Какво правят служителите Ви когато отсъствате?
Как се справят с работата и какво е отношението им към клиентите?
Доволни ли са клиентите ви и основателни и са прeтенциите им?
Спрете да се питате и се свържете с нас!
Извършваме посещение и професионално наблюдение на хотели и ресторанти.
Предоставяме доклад с оценка и препоръки за отстраняване на проблеми и възможности за подобрение на обслужването.
Предлагаме както еднократно посещение, така и абонамент на месечна или годишна база, в зависимост от нивото на обслужване, което цели организацията.
Програмата „Таен клиент“ е основен инструмент за организации ориентирани към редовни и доволни клиенти и възможност за превенция към предявяване на претенции и плащане на големи неустойки.
Цени / НА ПОСЕЩЕНИЕ /
Посещение и доклад „Таен клиент хотел“
Разходите за транспорт, хранене, настаняване и ползване на услугите са за сметка на проверявания обект
Посещение и доклад „Таен клиент ресторант“
Разходите за транспорт, хранене, настаняване и ползване на услугите са за сметка на проверявания обект
Организирането на кетъринг и събития е свързано с много прецизно планиране и съчетаване на компетентността на много различни хора и фирми.
Зад перфектното протичане на едно събитие с продължителност няколко часа, обикновено стоят седмици и месеци усилена работа.
Имаме удоволствието да сме организирали множество събития, сватби, коктейли, тематични вечери, презентации, дегустации, кафе паузи, рождени дни, юбилеи и мн. др.
Фирмата предлага, организиране и управление на всички видове кетъринг! (за събития и индустриален).
За повече информация и запитване, моля свържете се с нас
КУЛИНАРНО ПАРТИ ЗА ДЕТСКИ РОЖДЕН ДЕН С ДВАМА АНИМАТОРИ! ТЕМАТА НА ПАРТИТО (ГРАДИНСКО, ПИКНИК, ПИРАТСКО) СПОРЕД ЖЕЛАНИЕТО НА КЛИЕНТА!
Нашите аниматори ще се погрижат за вашият незабравим рожден ден!
„Кулинарната работилница“ е забавление, обучение и кулинарно приключение за деца на възраст от 5 – 12 години.
Групите са смесени с максимален брой до 15 деца.
За повече информация: https://www.facebook.com/Кулинарна-Работилница-145590539156847/
„Кулинарната работилница“ и „Кулинарният рожден ден“ са „НОУ-ХАУ“ на „СИМВОЛ 2006 “ ООД
За повече информация изпратете запитване
Човешките ресурси са ключов фактор за успеха. В това не се съмнява никой.
Извършваме оценка на екипа, работните стандарти, структурата и фирмената култура.
Обученията ни са насочени както към мениджмънта, така и към служителите, с цел подобряване на квалификацията, мотивацията за работа и спазването на фирмените стандарти за обслужване и безопасност.
Заедно със своите клиенти разработваме работни процедури и стандарт на обслужване при откриване на нов обект. Това са основите, които гарантират постоянно качество на услугите и удовлетвореност на гостите. Много често обаче в практиката те се оказват последен приоритет.
Винаги има какво да се научи и подобри.