Ребрандиране

Ребрандирането е метод за препозициониране на вече съществуващ бранд или бизнес. То се налага, когато очакванията на инвеститорите се разминават значително с постигнатите резултати.

Процеса на ребрандиране преминава през няколко етапа, които средно отнемат между три и шест месеца за малки и средни проекти и от шест до дванадесет месеца за големи проекти.

Имате нужда от ново начало?

Моля, попълнете въпросника, като отговорите на всички въпроси.
Ние ще се свържем с вас възможно най-скоро.

Защо искате да ребрандирате?

Какви проблеми се опитвате да решите?

Има ли промяна в конкурентната среда?

Имате ли постоянни клиенти?

Каква история разказва бранда ви?

Може ли, историята да е остаряла или грешна?

Какво искате да предлагате и на кого?

С какво се асоциира бранда?

Водещи ли сте или следвате посоката на друг бранд?

На кого искате да приличате в бизнеса?

Ребрандирането за вас се състои в революция, която цели да промени нещо или ще бъде еволюция?

Какво очаквате да постигните?

Да бъдете водещи или да следвате някой бранд/бизнес?

Имате ли кой да менажира проекта?

Имате ли един или двама души, които са фокусирани и могат да бъдат лидери?

Име

E-mail